Eğitim & Gelişim > Satış ve Pazarlama
DUYUSAL PAZARLAMA (NEURO MARKETING)
AMAÇ:
Bu programın amacı, tüketicilerin tercih mekanizmalarını etkileyen duyusal faktörleri anlayarak pazarlama stratejileri geliştirmeyi sağlamaktır.
İÇERİK:
-
Duyusal Pazarlama Nedir?
-
Müşteriler Satın Alma Kararlarını Nasıl Veriyor?
-
Müşteri Deneyimine Etki Eden Düşünsel ve Duygusal Unsurlar Neler?
-
Beyin ve Karar Süreçleri İlişkisi, Pazarlama Alanına Nasıl Uyarlanabilir?
-
Duyusal Pazarlama Araştırmalarında Hangi Teknikler Kullanılıyor?
-
Dünya’dan ve Türkiye’den Dikkat Çekici Duyusal Pazarlama Örnekleri
-
Duyusal Pazarlama Araştırmalarından, Satış ve Pazarlama Birimleri Nasıl
-
Dersler Çıkarabilir?
SÜRE:
1 Gün
KATILIMCI PROFİLİ:
Orta-üst düzey yönetici seviyesi dışındaki pazarlama, ürün/süreç/kanal geliştirme, ürün yönetimi ekipleri, satış ekipleri ile iş hayatına yeni başlayan az deneyimli çalışanlar.