İş dünyasının beklentileri giderek artıyor. Eskiden satış yeterli idi, sonra aynı müşteriye tekrar satmak gündeme geldi. Daha sonra müşteri memnuniyeti sahneye çıktı. Bağlılık, sadakat derken, deneyime kadar geldik. İş süreçlerinden kurum kültürüne çok geniş bir kapsama sahip müşteri deneyimi, uğruna özel stratejiler geliştirilen bir çalışma alanı.


Bu program ile bu yeni çalışma kültürünün temel yapıtaşları ele alınıyor. "Memnuniyetten deneyime nasıl gelindi?", "Deneyimden tam olarak ne anlamalıyız?", "Duygusal bağ kurmak ne demek ve bu süreçte karşılaşılan zorluklar neler?" gibi soruların cevaplarını hep birlikte inceleyeceğiz.



EĞİTİM HAKKINDA

EĞİTİM HAKKINDA

İş dünyasının beklentileri giderek artıyor. Eskiden satış yeterli idi, sonra aynı müşteriye tekrar satmak gündeme geldi. Daha sonra müşteri memnuniyeti sahneye çıktı. Bağlılık, sadakat derken, deneyime kadar geldik. İş süreçlerinden kurum kültürüne çok geniş bir kapsama sahip müşteri deneyimi, uğruna özel stratejiler geliştirilen bir çalışma alanı.


Bu program ile bu yeni çalışma kültürünün temel yapıtaşları ele alınıyor. "Memnuniyetten deneyime nasıl gelindi?", "Deneyimden tam olarak ne anlamalıyız?", "Duygusal bağ kurmak ne demek ve bu süreçte karşılaşılan zorluklar neler?" gibi soruların cevaplarını hep birlikte inceleyeceğiz.



Müşteri Deneyimi -1

Video Eğitim Demosu

Sesli Eğitim Demosu

Satın Alın

Kategori

Tür

Eğitmen

Platformlar

Süre

Kimler İçin

Satış ve Pazarlama

Senkroni asenkron

Elif Alptürk

Yodea LMS, Yodiviki

3 saat

Satış, pazarlama ve kurumsal iletişim departmanlarından yöneticiler, uzmanlar