Müşteri deneyimini, müşteri ile kurumun birlikte çıktıkları bir yolculuğa benzetebiliriz. 


Eğitimimizin 2. bölümünde bu yolculuğun etaplarını öncelikle örnek vaka analizi üzerinden inceleyeceğiz. Ardından müşterilerimizin sadakatini artırmak için yaptığımız çalışmaları ve attığımız adımların amacına ulaşıp ulaşmadığını ölçmenin pratik bir yöntemini işleyeceğiz.


Son olarak da müşteri deneyimi yönetiminde kullanılan; basit, pratik ve kolay adapte edilebilir bazı araçları tanıyacağız.



EĞİTİM HAKKINDA

EĞİTİM HAKKINDA

Müşteri deneyimini, müşteri ile kurumun birlikte çıktıkları bir yolculuğa benzetebiliriz. 


Eğitimimizin 2. bölümünde bu yolculuğun etaplarını öncelikle örnek vaka analizi üzerinden inceleyeceğiz. Ardından müşterilerimizin sadakatini artırmak için yaptığımız çalışmaları ve attığımız adımların amacına ulaşıp ulaşmadığını ölçmenin pratik bir yöntemini işleyeceğiz.


Son olarak da müşteri deneyimi yönetiminde kullanılan; basit, pratik ve kolay adapte edilebilir bazı araçları tanıyacağız.



Müşteri Deneyimi -2

Video Eğitim Demosu

Sesli Eğitim Demosu

Satın Alın

Kategori

Tür

Eğitmen

Platformlar

Süre

Kimler İçin

Satış ve Pazarlama

Senkron, asenkron

Elif Alptürk

Yodea LMs, Yodiviki

3 saat

Satış, pazarlama ve kurumsal iletişim departmanlarından uzmanlar ve yöneticiler