Cemal Karayormuk, Boğaziçi Üniversitesi'nden sırasıyla; Bilgisayar Programcılığı, İş İdaresi, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümlerinden mezun olmuştur. Çalışma hayatına Kentbank A.Ş'de müfettiş olarak başlamış, 2001 yılında bankanın TMSF'ye devrine kadar Kıdemli Müfettiş, Risk Yönetimi Müdürü ve Teftiş Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yapmıştır. Görevi sırasında Türkiye’nin Finans sektöründeki ilk Risk Yönetimi Departmanını kurmuştur.


2001-2005 yılları arasında Dilerbank A.Ş’de İç Denetim Sistemleri Direktörü olarak görev yapan Cemal Karayormuk, sonrasında yabancı bir yatırım grubu adına Ticaret Yatırım Menkul Değerler A.Ş’nin Özelleştirilmesi sürecini yönetmiş ve özelleştirmeden satın alınan firmanın yeniden yapılandırmasında görev almıştır.


2006 yılında Denizbank A.Ş’de İnsan Kaynakları Proje ve Planlama Müdürü olarak göreve başlayan Karayormuk, bankanın insan kaynakları altyapısının dijitalleşmesi ve otomasyonu süreçlerini yürütmüştür. 2012 yılına kadar proje ve planlama, performans yönetimi, ücretlendirme ve ödüllendirme sistemleri, bütçe yönetimi, kariyer yönetimi fonksiyonlarını yönetmiştir. 2012 -2014 yılları arasında Fibabanka İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü, 2014-1016 arasında Koru Sigorta İnsan Kaynakları ve İdari İşler Direktörü olarak çalışmıştır.


2016 yılından itibaren Yordam Danışmanlık firmasında Yönetim Danışmanı olarak görev yapan Karayormuk, İnsan Kaynakları danışmanlığı yanında; bankacılık, sermaye piyasaları, diğer finans (sigorta, leasing, faktoring, varlık yönetimi, girişim sermayesi), telekom, kartlı/kartsız ödeme sistemleri konularında da danışmanlık ve eğitimler vermektedir.



VERDİĞİ EĞİTİMLER


Kurum Kültürü >>

Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi >>


Kurumsal Yetkinlik Belirlemesi >>


Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri >>


Smart Hedef Belirleme (Performans Değerlendirme Sistemi İçin) >>


Ücret Yönetimi >>


Kariyer Planlama ve Yönetimi >>




Cemal Karayormuk

Cemal Karayormuk

ANA SAYFA > EĞİTMENLER

Cemal Karayormuk

Cemal Karayormuk, Boğaziçi Üniversitesi'nden sırasıyla; Bilgisayar Programcılığı, İş İdaresi, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümlerinden mezun olmuştur. Çalışma hayatına Kentbank A.Ş'de müfettiş olarak başlamış, 2001 yılında bankanın TMSF'ye devrine kadar Kıdemli Müfettiş, Risk Yönetimi Müdürü ve Teftiş Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yapmıştır. Görevi sırasında Türkiye’nin Finans sektöründeki ilk Risk Yönetimi Departmanını kurmuştur.


2001-2005 yılları arasında Dilerbank A.Ş’de İç Denetim Sistemleri Direktörü olarak görev yapan Cemal Karayormuk, sonrasında yabancı bir yatırım grubu adına Ticaret Yatırım Menkul Değerler A.Ş’nin Özelleştirilmesi sürecini yönetmiş ve özelleştirmeden satın alınan firmanın yeniden yapılandırmasında görev almıştır.


2006 yılında Denizbank A.Ş’de İnsan Kaynakları Proje ve Planlama Müdürü olarak göreve başlayan Karayormuk, bankanın insan kaynakları altyapısının dijitalleşmesi ve otomasyonu süreçlerini yürütmüştür. 2012 yılına kadar proje ve planlama, performans yönetimi, ücretlendirme ve ödüllendirme sistemleri, bütçe yönetimi, kariyer yönetimi fonksiyonlarını yönetmiştir. 2012 -2014 yılları arasında Fibabanka İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü, 2014-1016 arasında Koru Sigorta İnsan Kaynakları ve İdari İşler Direktörü olarak çalışmıştır.


2016 yılından itibaren Yordam Danışmanlık firmasında Yönetim Danışmanı olarak görev yapan Karayormuk, İnsan Kaynakları danışmanlığı yanında; bankacılık, sermaye piyasaları, diğer finans (sigorta, leasing, faktoring, varlık yönetimi, girişim sermayesi), telekom, kartlı/kartsız ödeme sistemleri konularında da danışmanlık ve eğitimler vermektedir.



VERDİĞİ EĞİTİMLER


Kurum Kültürü >>

Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi >>


Kurumsal Yetkinlik Belirlemesi >>


Yetkinlik Bazlı Mülakat Teknikleri >>


Smart Hedef Belirleme (Performans Değerlendirme Sistemi İçin) >>


Ücret Yönetimi >>


Kariyer Planlama ve Yönetimi >>




Cemal Karayormuk