Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde İngilizce İşletme programı öğretim üyesi Doç.Dr. Taşkın Dirsehan; lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini sırasıyla Galatasaray, Marmara ve İstanbul üniversitelerinde tamamlamıştır.


Omnichannel pazarlama, pazarlama yönetiminde bilişim sistemlerinin kullanımı, teknolojinin benimsenmesi ve müşteri deneyimi yönetimi alanlarında ulusal ve uluslararası akademik ve sektörel yayınları ve atıfları bulunan Doç.Dr. Taşkın Dirsehan, TÜBİTAK’tan uluslararası yayınları için yayın teşvikine hak kazanmıştır. Marmara Üniversitesi’nin dışında, Bilgi ve Bahçeşehir Üniversitelerinin yanı sıra Fransa, Arnavutluk ve Belçika’da çeşitli üniversitelerde misafir olarak lisans ve yüksek lisans dersleri vermiştir.


Aynı zamanda müşteri deneyimi yönetimi ve pazarlama yönetiminde bilişim sistemlerinin kullanımı konularında sektörel eğitimler vermiş olup “CX Awards Turkey” jürisinde yer almaktadır.

Doç. Dr. Taşkın Dirsehan

Doç. Dr. Taşkın Dirsehan

ANA SAYFA > EĞİTMENLER

Doç. Dr. Taşkın Dirsehan

Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde İngilizce İşletme programı öğretim üyesi Doç.Dr. Taşkın Dirsehan; lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini sırasıyla Galatasaray, Marmara ve İstanbul üniversitelerinde tamamlamıştır.


Omnichannel pazarlama, pazarlama yönetiminde bilişim sistemlerinin kullanımı, teknolojinin benimsenmesi ve müşteri deneyimi yönetimi alanlarında ulusal ve uluslararası akademik ve sektörel yayınları ve atıfları bulunan Doç.Dr. Taşkın Dirsehan, TÜBİTAK’tan uluslararası yayınları için yayın teşvikine hak kazanmıştır. Marmara Üniversitesi’nin dışında, Bilgi ve Bahçeşehir Üniversitelerinin yanı sıra Fransa, Arnavutluk ve Belçika’da çeşitli üniversitelerde misafir olarak lisans ve yüksek lisans dersleri vermiştir.


Aynı zamanda müşteri deneyimi yönetimi ve pazarlama yönetiminde bilişim sistemlerinin kullanımı konularında sektörel eğitimler vermiş olup “CX Awards Turkey” jürisinde yer almaktadır.

Doç. Dr. Taşkın Dirsehan