Eğitim & Gelişim > Satış ve Pazarlama
B2B SATIŞ TEKNİKLERİ

AMAÇ:

Bu programın amacı katılımcıların, ürün / hizmet ve müşteri portföylerine göre kurgulanan satış sürecini gözden geçirebilmeleri, zihinsel hazırlıktan satış kapamaya kadar her adımda kullanılan teknikleri uygulayabilmelerini sağlamaktır. Program kapsamında sık karşılaşılan sorunlar ve çözüm yöntemleri iş hayatından seçilen gerçek vakalar üzerinden ele alınarak karmaşık ve zor görünen kritik durumlar için başvurulacak yöntemlerin katılımcılara aktarılması hedeflenmektedir.

İÇERİK:

  • Satışın Psikolojisi

    • Satıcının Zihni: Deplasmana Gitmek

    • Müşterinin Zihni: Risk Almak

    • «Danışman» Satıcılık

  • Doğru Müşteri

    • Kainattan Portföye

    • Muhatabım Kim?

  • Planlama Atölyesi

    • Kaç Müşteri Gerek Bize?

    • Takvimi Hazırlayalım

  • Etkileşim Anı

    • Çat Kapı Ziyaret

    • Randevumuz Vardı…

    • Şansımız Ne Kadar?

  • İtiraz Kliniği

    • Neden İtiraz Ediyor?

    • Gerçek Sorun Ne?

    • Nasıl Çözerim?

 

SÜRE: 

3 Gün

KATILIMCI PROFİLİ:

Satış ekiplerinde çalışan tüm kadrolar