Eğitim & Gelişim > Satış ve Pazarlama
B2B SATIŞ TEKNİKLERİ

AMAÇ:

Bu programın amacı katılımcıların, ürün / hizmet ve müşteri portföylerine göre kurgulanan satış sürecini gözden geçirebilmeleri, zihinsel hazırlıktan satış kapamaya kadar her adımda kullanılan teknikleri uygulayabilmelerini sağlamaktır. Program kapsamında sık karşılaşılan sorunlar ve çözüm yöntemleri iş hayatından seçilen gerçek vakalar üzerinden ele alınarak karmaşık ve zor görünen kritik durumlar için başvurulacak yöntemlerin katılımcılara aktarılması hedeflenmektedir.

İÇERİK:

  • Satışın Psikolojisi

    • Satıcının Zihni: Alıcı Değil Bakıcı

    • Müşterinin Zihni: Kainatın Merkezi

    • «Ev Sahibi» Satıcılık

  • Karşılama

    • Ne Görüyoruz?

    • İlk Temas

  • Ağırlama

    • Ne Lazım?

    • Fayda Sunumu

    • Başka Bir Arzunuz?

  • Uğurlama

    • Kasa Alanı

    • Yine Bekleriz…

  • Kritik Durumlar

    • Gerilim Yönetimi

    • Özel Müşteriler

 

SÜRE: 

2 Gün

KATILIMCI PROFİLİ:

Satış ekiplerinde çalışan tüm kadrolar