Eğitim & Gelişim > Yönetim ve Liderlik
DEĞİŞİME LİDERLİK ETMEK

AMAÇ:

Programın amacı, orta kademe yöneticilere değişimin dinamiklerini hatırlatmak, bu süreçte kullanacakları organize davranış ve becerileri entegre etmektir.

 

Bu program sonunda katılımcılar:

  • Değişimin kapsamına giren kavramları ve boyutları tekrar tanımlayacak,  örgütü nasıl hazırlayacaklarını öğrenebilecekler,

  • Değişimin başarısı, sürekliliği için gerekli yönetsel davranışları ve liderlik ,  faktörlerini sürece dahil edebilecek,

  • Değişime yönelik kişisel ve duygusal tepkileri dikkate alarak güncel kültürel ,  değerlerin benimsetilmesini değişimin yönetimi planına alabilecek,

  • Değişimin farklı aşamalarında takımlarının farklı davranış kalıplarını dikkate ,  alarak süreci yönetmeye başlayabileceklerdir.

 

İÇERİK:

  • Değişim İhtiyacı, Zamanlaması ve Değişimin Eğrisi

  • Liderin Duygusal Standartları ve İnsan Kazanma Sorumluluğu

  • Değişimi Yaşayanların Duygusal Aşamaları ve Değişime Adaptasyon

  • Durumsal Liderlikle Yetkinliklere Göre Yönetim: Takımın Üyeleri Uyumu

  • Değişim Programını ve Kültürel Süreci Çalışanlarla Beraber Yürütmek

  • Koçluğun Motivasyon ve Adaptasyon Aracı Olarak Kullanımı: GROW

  • Değişimin Kurumsal İletişim Boyutlarındaki Görevleri

  • Eğitim Yöntemi

 

YÖNTEM: 

Bilgi paylaşımı, bireysel uygulamalar, değişim aşamaları testi, grup çalışmaları, video tartışmaları ve aksiyon planları katılımcılarla birlikte yürütülür.

SÜRE: 

1 Gün

 

KATILIMCI PROFİLİ:

Yöneticiler (müdür ve üzeri seviye)