AMAÇ:

Bu programda katılımcıların Tasarım/İnsan Odaklı Düşünme kavramını anlamaları ve kullanılan metodolojilerle ilgili bilgi ve deneyim elde etmeleri amaçlanmaktadır.

İÇERİK:

  • Tasarım/ İnsan Odaklı Düşünme Nedir?

  • Tasarımcıların genel karakteristik özellikleri nelerdir?

  • İşimizi yaparken neden tasarım odaklı yaklaşıma ihtiyaç duyarız?

  • İyi ve kötü tasarım örnekleri

  • Tasarım odaklı düşünmenin 5 adımı nelerdir ve bu adımlarda kullanılan teknikler nelerdir

    • Empati kurma

      • Problem Tespiti

      • Fikirlerin toplanması

      • Prototip oluşturma

      • Test

 

SÜRE: 

2 Saat (Keynote) / 2 Gün (Eğitim)

KATILIMCI PROFİLİ:

Pazarlama, Satış, İş Geliştirme öncelikli olmak üzere şirketlerin tüm birim ve kademeleri