Eğitim & Gelişim > Satış ve Pazarlama
MARKALAŞMIŞ HİZMET YÖNETİMİ
AMAÇ:
Programın amacı, tüm çalışanlara yönelik olarak, kurumsal hizmet kalitesinde bireysel seviyede hizmet bilincinin öneminin benimsenmesini sağlamaktır.
İÇERİK:
-
İçerik
-
Modern Dünya ve Modern Müşteri Beklentileri
-
Müşteri Odaklılık Kavramları ve Kurumsal Uygulamaları
-
Müşteri Odaklılık Araçları: Segment Yönetimi, Çoklu Kanal Yönetimi
-
Müşteri Deneyimi için Hizmet Beklenti ve Hizmet İhtiyacı
-
Mükemmel Müşteri Deneyimi Tanımları ve Modern Örnekler
-
Müşteri Değer Önermesi Tasarımı
-
Müşteri Temas Noktalarının Entegrasyonu ve 1 e 1 Müşteri İlişkisi
-
Müşterinin Hizmet Kanallarındaki Yolculuğunu Planlamak
-
Kişisel Garanti Sözü Olan Çalışanlar ile Müşteri Deneyimini Yaratmak
Eğitim; bilgi paylaşımı, bireysel uygulamalar, grup çalışmaları, vaka çalışmaları, video tartışmaları, aksiyon planları katılımcılarla beraber yürütülür.
SÜRE:
1-2 Gün
KATILIMCI PROFİLİ:
En az 3 yıl tecrübeli tüm seviyelerden çalışanlar ilişkili gruplar halinde katılabilir.