Eğitim & Gelişim > Satış ve Pazarlama
MARKALAŞMIŞ HİZMET YÖNETİMİ

AMAÇ:

Programın amacı, tüm çalışanlara yönelik olarak, kurumsal hizmet kalitesinde bireysel seviyede hizmet bilincinin öneminin benimsenmesini sağlamaktır.

İÇERİK:

  • İçerik

  • Modern Dünya ve Modern Müşteri Beklentileri

  • Müşteri Odaklılık Kavramları ve Kurumsal Uygulamaları

  • Müşteri Odaklılık Araçları: Segment Yönetimi, Çoklu Kanal Yönetimi

  • Müşteri Deneyimi için Hizmet Beklenti ve Hizmet İhtiyacı

  • Mükemmel Müşteri Deneyimi Tanımları ve Modern Örnekler

  • Müşteri Değer Önermesi Tasarımı

  • Müşteri Temas Noktalarının Entegrasyonu ve 1 e 1 Müşteri İlişkisi

  • Müşterinin Hizmet Kanallarındaki Yolculuğunu Planlamak

  • Kişisel Garanti Sözü Olan Çalışanlar ile Müşteri Deneyimini Yaratmak

 ​

Eğitim; bilgi paylaşımı, bireysel uygulamalar, grup çalışmaları, vaka çalışmaları, video tartışmaları, aksiyon planları katılımcılarla beraber yürütülür.

 

SÜRE: 

1-2 Gün

 

KATILIMCI PROFİLİ:

En az 3 yıl tecrübeli tüm seviyelerden çalışanlar ilişkili gruplar halinde katılabilir.